niedziela, 22 października 2017

207 torebka pierre cardin i szlachetne nuty




O stylizacji/Bluzeczka na krótki rękawek, która po obu bokach posiada małe wiązania, leżała w szafie mojej już kilka lat, szczerze powiedziawszy chyba nigdy nie była na zdjęciach, chyba nawet nie była noszona, by najmniej nie pamiętam...firmy O Reily s woman,s pódnica z ciekawym zamszowym paskiem wszytym, podbiła moje serce, YOUNG FASHION, również leżąca w szafie kilka lat... do tego torebka,którą ostatnio nabyłam  PIERRE CARDIN Paris, zamszowa w pięknym kolorze brązu, oraz czółenka z kokardka na gumce. Wszystko w pięknych kolorach jesieni,odcienie brązu ,otoczone ślicznym kolejnym trenczem,marki NN ,z pięknymi pagonami,p askiem i ciekawymi kieszeniami ,jedna w środku posiada przeszycie,jakby przedziałka w kieszeni.. Biżuteria ze względu na srebrny pasek, również jest srebra,kolczyki ,to piękne skrzydła.



















FOTO/Jagoda lat 4

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć =
https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).