niedziela, 8 października 2017

202 długi płaszcz w kwiatuszki


O stylizacji, W drodze do przedszkola przez park, też można zrobić zdjęcia.... Bluzka SH,firmy Kathan, spodnie w kancik,CANDA, stare szpilki, torebka prezent od moich małych Mikołajek z ub.roku. Płaszcz mega piękny, czarny z pięknie haftowanymi kwiatami, uwielbiam takie perełki...


Jedynym sposobem na przezwyciężenie strachu, jest stawienie mu czoła. To czego się obawiamy ,nasze lęki i strachy,  nie są wielkie. Strach karmi się nie wiedzą, spójrz mu w oczy ,a już nigdy  Cię nie zaskoczy pojmiemy co,  tak naprawdę może się stać. Nie pozwól nigdy,by strach odebrał Ci marzenia.Strach, to wątpliwości w swoje umiejętności, musisz go pokonać i to jest odwaga. Pozdrawiam Was kochani!







torebka,to mój prezent od moich małych Mikołków z ub.roku.




























Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie znaleźć
https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054/timeline
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).