środa, 4 października 2017

200 rurki casualowe i koszula w róze


O stylizacji. Prosta i bez żadnych udziwnień. Koszula w piękne róże ,tak modne w nadchodzącym sezonie, do tego marynarka ze skóry, to na zdjęciu powyżej, a niżej, śliczny żakiet o ciekawym kroju i strukturze materiału. Rękawiczki czarne, czarne spodnie casualowe http://allegro.pl/wyszczuplajace-spodnie-rurki-2xl-6xl-duzy-rozmiar-i6426691774.html   buty w kolorze ciemnej zieleni na szpilce i wiązane.


Wiecie co moi kochanie.Powiem Wam coś w tajemnicy.....
Jak ktoś raz Was zawiódł i daliście mu drugą szansę i tego nie wykorzystał, pod żadnym pozorem nie łudźcie się, że będzie inaczej. Po tym poznaje się charakter osoby, po spełnionych obietnicach, dotrzymanych tajemnicach i na tym buduje się przyjaźń, czy miłość. Jeśli ktoś nie dorósł do dorosłości, w wieku w którym powinien, to zrobić, nigdy się nie zmieni, zawsze będzie f....niestety chociażbym chciała to słowo napisać ,mój szacunek do Was mi na to nie pozwala. Chciałabym też dodać ,że jeśli już mamy prawdziwe przyjaźnie, osoby na które zawsze możemy liczyć, które zawsze są, gdy ich potrzebujemy, to szanujmy ich. To znaczy, że zawsze będą przy nas i nikt, ani nic tego nie zmieni.
















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie znaleźć
https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).