wtorek, 10 października 2017

203 miodowo mi,zdałam prawko


O stylizacji/Koszula miodowa w dotyku bardzo delikatna  aksamitna marki nn, spodnie Harmens na gumce, osobiście nie przepadam za takimi, ale cóż.... Naszyjnik hurtownia Katherin, szpilki z mega mojej szafy, oraz płaszcz ze skóry..


Wczoraj zdałam egzamin praktyczny, bardzo się cieszę. Wszystkim zainteresowanym chciałabym podziękować za wiarę we mnie, za trzymanie kciuków,za miłe słowa, po kolejnej porażce. Tak, były takie,testy teoretyczny, to pikuś poszły za 1 podejściem,ale do praktyki była daleka droga. Jestem osobą narwaną, szybko wszystko bym chciała zrobić, więc i po hamulcach dostałam,ha ha, ciężkie były początki, ale jeśli ktoś nigdy się nie uczył, to nie tak od razu się udaje....Jeszcze, że się udało za 1 razem,to super, ale potem trzeba samemu wyjechać na drogę i tu już bywa trudniej. Dlatego czasem lepiej, że się od razu nie udało i więcej poćwiczyło.... Tak, uważajcie he he!! nie długo spotkacie mnie na drodze......utrzymujcie bezpieczną odległość..hi hi!!!


























Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie znaleźć 
https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).