poniedziałek, 23 października 2017

208 Cherlok Holmes w mini


O Stylizacji/Sukienka Esmara,dzianinowa zakupiona w SH,miła w dotyku,cieplutka na długi rękaw,krótka,może i za krótka,ale młodsza nie będę,więc czym się tu przejmować??Płaszcz/trencz popielaty klasyczny,pagony,karczek z tyłu,podpinka odpinana krata,do tego szpilki w brązie o pięknym słupku.



Dziś tak trochę z innej beczki.....
Wstyd mi za ludzi,którzy nie znając drugiej osoby, bazując na plotkach,oceniają ją, krytykują, poniżają, wyśmiewają, przezywają... Nie wiem,co próbują tym osiągnąć? próbują ukryć swoje wady? pozbyć się swoich kompleksów?? Sory,ale nie ma ludzi idealnych,każdy ma swoje za uszami. Fajnie by było, by każdy zaczął od siebie, od swojej osoby, od swoich bliskich.Ja nigdy nie oceniam i nie krytykuje.













Cudowne kolczyki z Katherine,perfumy Chanel 5
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć =
https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu
Foto/Jagoda lat 4.

2 komentarze:

  1. Ładnie Ci Kasiu w tej sukience,jest krótka ,ale Ty jesteś zgrabna więc czemu nie:) Do tego założyłaś dłuższy trencz więc się wszystko równoważy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).