sobota, 21 października 2017

206 królowa jesieni



O stylizacji/
Sukienka z odpinanym kapturem kolory jesieni, aplikacje korony i napisy w tłumaczeniu KRÓLOWA, dł.trochę  kłopotliwa, bo do połowy łydki, pończoszki kolor beż, oraz adidasy KAPPA, brązy lubią złoto ,to też dodałam oraz pasek skórkowy. Sukienka pochodzi z SH ,no i co, że dresowa z kapturem,czy pończoszki nie wprowadzają odrobinę seksapilu do stylizacji?? a jednocześnie buty są wygodne i sportowe. Kaptur można odpiąć i pozostawić sam kołnierzyk, z rozpięciem nie dużym pod szyją.

Tak przy okazji moi kochani,to 12,10,2017 minęło 4 lata blogowania.Początki były trudne, eksperymentalne,przez ok rok,byłam jedynym jego widzem,gdyż nigdzie nie był udostępniany,taki tylko MÓJ!!! Teraz ma ponad 50 000 wyświetleń,czy jestem dumna??Jasne, chociaż kilka rzeczy bym zmieniła...  Przez te 4 lata, moje życie prywatne nabrało innych barw,stałam się silniejszą osobą, chociaż sama wychowuję 4 dzieci,mam swoje pasję,małe rytuały, osiągnięcia,ale mam też nowe plany ,marzenia i optymistycznie patrze w przyszłość.. Każdego dnia dziękując Bogu,za dobre wspomnienia i opatrzność. Dziękuję w szczególności moim przyjaciołom,którzy zawsze mnie wspierali i wspierają,motywują i są przy mnie,tym blisko i daleko.Kocham Was!!!










selfie z moim fotografem musi być/Kocham moje dzieci!




















Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć =
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu
https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054/timeline

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).