czwartek, 19 października 2017

205 sukienka koszulowa w ponczochach


O stylizacji/
Do pięknej sukienki koszulowej w obłędnych błękitnych kolorach,nie trzeba było mnie przekonywać. Ja wiem, że moje koleżanki, raczej nie założyły takiej kiecki ,ale Ja??? Ja z chęcią!!
Gdy ją zobaczyłam na wieszaku, pomyślałam/Jeju, ale ekstra kiecka, na pewno ma jakąś wadę, więc zaczęłam ją oglądać dokładniej...no i jest, wylądowała u mnie w szafie. Zakupiłam ją w SH, chociaż wiem,że większość ludzi zagląda do nich, nadal jest to temat tabu... Niby wszyscy lubią oszczędzać, a jednak niewielu się przyznaje do nich.Naprawdę można znaleźć cudne perełki w nich, Ja za moją kieckę dałam dokładnie 2 zł. Sukienka jest rozpinana praktycznie do pasa,ma długi rękaw, który Ja podwijam,oraz kontrafałdę z przodu i z tyłu,chociaż może,to inaczej się nazywa,dajcie znać w komentarzach.Sukienka na podszewce z kołnierzykiem,ARA ARA MODELL,  posiada dwie kieszonki po bokach.Żakiet z collection at C-A,cudowne kolory błękitne,motywy liści, beżowe pończochy, są lekką odmianą dla mnie oraz szpilki,które kończą swój żywot poczciwy....Biżuteria złota, kolczyki zakupione podczas wakacji w HM.w Niemczech.


(....)Jeśli Wam na kimś zależy,to warto być szczerym od początku,bo każdy z nas przeszedł jakąś drogę,spotkał jakiś ludzi,coś co nas zmieniło.Nauczmy się żyć,rozmawiać,wspierać,a nie oceniać.Kto dał nam to prawo???Do oceniania,niby jesteśmy tolerancyjni...a jak,to się ma do rzeczywistości??Szanujmy siebie,szanujmy innych,ufajmy ludziom w granicach naszego rozsądku.....Pozdrawiam.























Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze,możesz mnie tu znaleźć =
https://www.facebook.com/katarzyna.gorska.75054
https://www.instagram.com/szpilkafashion/
http://modnapolka.pl/profile/lulu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).