środa, 14 września 2016

99 koronka i ćwieki....szukamy idealnego połączena


https://www.youtube.com/watch?v=yD5QKu0pCiw&list=PL99ceh-K04B9ZhxZ9EU3KIs6vugsEweFy&index=42




                                                                   Szukanie ideału....


Niby wszyscy wiemy,że nie ma ideałów,ale czy każdy z nas nie szuka swojego ideału???
Nie myślę tu o mężczyźnie 190 cm wzrostu,postawnej posturze i kaloryferze....
Dla każdej ideałem może być ktoś inny....
Dla części kobiet będzie nim właśnie taki typ mężczyzn,dla części musi mieć zasobny portfel,
a dla jeszcze innych wystarczy żeby miał złote serce....
Największym ideałem myślę jest jednak facet,który nie rzuca słów na wiatr,jest cierpliwy,
dba o swoją partnerkę,zabiega o nią zawsze,docenia ją,szanuje....
Jeśli nadal szukasz ideału,to pomyśl......Twój ideał,też pewnie go szuka i dlatego być może nie znajdziecie się nigdy....Ogólny ideał nie istnieje,nie można być ideałem dla wszystkich,ale można być ideałem dla tej jednej,jednego...Nie mówię tu,że ideał Twój,mój nie ma wad,ale mówię o zaakceptowaniu tych wad i być może nawet znalezieniu w nich pewnego uroku....


sandały z ćwiekami,,,plus koronkowy kuferek,czemu nie???przecież mieszamy style

sukienka mini motyw kwiatowy...


zegarek na pasku w kolorze wina






okularki białe i kuferek,pasek czarny i szpilki



pamiętając o dobrej radzie....Uśmiech,to zawsze denerwuje nieprzyjaciół....





Dla wszystkich którzy szukają swojego ideału

NIE SZUKAJ IDEAŁU!!
ZNAJDŹ KOGOŚ,DZIĘKI KOMU IDEAŁY PRZESTANĄ SIĘ LICZYĆ.


foto,Maja G.





2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).