sobota, 24 września 2016

102 ażurek w zaufaniu




Witajcie moi mili....

Siedzę sobie w ten jesienny poranny sobotni dzień i myślę,jak to jest z zaufaniem u nas.
W dzisiejszych czasach,w dobie telefoni komórkowej,internetu,tych wszystkich różnych portali,czy można mieć zaufanie takie w 100%.Myślę,że bez zaufania nie ma prawa przetrwać żaden związek.Musimy zdać sobie sprawę,że zaufanie,to nasza świadomość,że ktoś jednych ruchem może nas skrzywdzić,ale my mamy 100% pewność,że tego nie zrobi.Tak,że teraz tak naprawdę pomyślmy ilu osobom możemy zaufać,tak na 100%.Często komuś ufamy,tak na dzień dobry,na starcie ma otwartą białą kartkę,potem z czasem poznajemy tę osobę bardziej i uświadamiamy sobie,że nie zasługuję na nasze zaufanie....lub wręcz przeciwnie.Ktoś,kto na dzień dobry robi na nas mylne wrażenie z czasem zyskuje nasze zaufanie...Pomyślmy nad tym,kto nas nigdy nie zawiódł,a komu powiedzieć STOP!


Kozaczki koronkowe,zakupione 2 lata temu,tu ich debiut...


spódnica czarna z białym haftem

torebka worek od mojej Basi

bokserka żółta,którą bardzo lubie a na niej Mona Mi,pod kolor kozaczków


żółte okularki dobrałam do bokserki





brązowe bransoletki,jedna z koralików,druga skórzana z czachą







foto.MAJA

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Witaj Nippi,serdecznie dziękuję,ale jak widzisz opinie są podzielone.Chociaż wcale się tym nie przejmuję...>Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. A ta siatka na chyba na ryby xDD



    M.A.K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kolejny raz anonimowego obserwatora.Dziękuję za komentarz i szczerze dziekuję za odwiedziny...Mam nadzieję,że wkrótce ponownie odwiedzisz mój blog.Dziękuję!!

      PS.siatka na leszcze i wymyśl coś jeszcze....

      Nie zaczynamy zdania od A.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).