środa, 14 września 2016

Mój 100 post...HURA!!!! 100



Witajcie!!
Dziś wrzucam na swojego bloga 100 post...Nawet nie wiem kiedy,to minęło...Nie długo będzie miał dwa latka...od ok.roku,udostępniam go dla wszystkich.....Czy się zmieniłam przez ten czas???
Na pewno,jak każdy....ale cieszę się,że pomimo przeciwności losu nie zaprzestałam robić,
tego co lubię.Taka jest moja dewiza...Rób to co sprawia Ci przyjemność,bądź szczęśliwą osobą.
Nie patrz na innych,bo nikt za Ciebie Twojego życia nie przeżyje.
 Życzę realizowania swoich marzeń i planów,zapraszam do dalszej obserwacji i komentowania moich postów.POZDRAWIAM!!



Wg.czasopisma VIVA MODA na sklepowych półkach i w naszych garderobach przewiduje się,iż jesienią burze zrobi fiolet....
Fioletowa rewolucja.Fiolet chce być zauważony doskonale prezentuje się z czerwienią i kolorem żółtym....U mnie dziś również dodatki są w kolorze intensywnej czerwieni.Sukienka jednak w ostrym słońcu okłamuje obiektyw.Dziś sukienka ma odsłonę drugą.....pewnie nie ostatnią,gdyż bardzo ją lubię...





































4 komentarze:

  1. Ważne żeby robić to co się lubi i sprawia przyjemność. Ja miałam małą przerwę w blogowaniu i kiedy wrócilam dopiero zauważyłam jak ja to lubię. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!Dziękuję bardzo za miłe słowa.Pozdrawiam i zapraszam ponownie!!1

      Usuń
  2. Fajne kolorki, dużo radości u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tak taka moja natura.Powinniśmy cieszyć się z teo co mamy,co możemy zmienić zmieniajmy jeśli nam nie odpowiada,a nie tylko narzekajmy...Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).