środa, 8 kwietnia 2020

481 karmel z brazem


Wiem, wiem.. Mogę Was już trochę nudzić. Od poniedziałku codziennie post. Taka mobilizacja nawet jak dla mnie staje się uciążliwa. Na szczęście pogoda się robi coraz ładniejsza, tym samym pracy przybywa. Szczęśliwi, ci którzy mają swoje podwórko, czy ogród. Ja mam jedno  i drugie, więc jestem szczęściarą. Święta za 3 dni, ale za pewne nie cieszą, jak zawsze. Tradycyjnie, coś się przygotuje, postaramy się, by były w miarę normalne. Jednak nic nie jest normalne....
Moja stylówka dziś jest w brązie. Uwielbiam te buty zakupione w born2be, spodnie w kant z SH, tunika od przyjaciółki (Monia dzięki), marynarka BONPRIX , kuferek z kiermaszu świątecznego. Szkoła zbierała pieniążki dla dzieci na plac zabaw.





















foto/ Jagoda

3 komentarze:

  1. W ostatnim czasie lubię tego typu kolory w swojej garderobie. Mam ciepły typ urody, tak wiec ładniej jest mi w brązach, karmelu oraz w kremie niż w czerni czy bieli ( w bieli wygladam bardzo blado oraz niekorzystnie, wyjątek robię jedynie dla bialej koszuli w kolorze ciepłej bieli).

    Buty również fajne, mam podobne, jednak nosze je glownie zimą. Na wiosnę oraz na lato wybieram zwykle lżejszego typu obuwie. Jak baleriny cz trampki. Jest mi w nich o wiele wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. good look! it is suit for this season
    great post!thank you for your share!
    luxhairshop hair ideas
    i want to try

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).