wtorek, 7 kwietnia 2020

480 kurtka YOU w lesie


Już chyba kiedyś o tym wspominałam, ale nie zamierzam tego ukrywać. Moje ciuszki pochodzą z różnych źródeł, że tak powiem. Najczęściej są to jednak sklepy z Allegro, SH, bazarki lub z sieciówki. Nie sztuka kupić coś za duże pieniądze. Ważne, by to potem ubrać i dobrze się w tym czuć. Czasem moje przyjaciółki coś mi podrzucą, czasem ja im. Ważne, by dany ciuszek, był w obiegu i się dobrze nosił. Swoją drogą uwielbiam robić zakupy w SH. Każdy wie, że takie zakupy mają wiele plusów. Dla mnie dodatkowym jest taki, że gdy podoba mi się coś, a nie jest w moim rozmiarze. Nie szkoda mi go przerobić po swojemu, by się z niego cieszyć. Tutaj stylizacja z gumowymi nym powiedziała spodniami, dopasowana bluzką i luźną kurtką.


























foto/Jagoda
buty/Martensy/sklep Allegro
spodnie/nie pamiętam, gdzieś w sklepie w Żaganiu,
bluzka/NN
kurtka/YOU
torebka/NN









































































































































































































































































































































































































































































































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).