poniedziałek, 6 kwietnia 2020

479 biel z pudrowym różem


Uwielbiam te kozaki, wygodne, długie i wchodzą na moją grubą łydkę, he he! Do tego spódnica biała niby typowa na lato, ale czy na pewno?? Sweterek biały, przy bliższym spojrzeniu o dużym splocie w związku z czym prześwituje ale odpowiedni stanik wszystko załatwi. Tak na marginesie, wiecie, że tak naprawdę potrzebujemy dwa no góra 3 kolory stanika?/ Czarny i beżowy, no i sportowy  Obecnie oglądam bardzo dużo filmików na YT i gdzieś obiło mi się to o ucho.

Moja myśl:
Moje myśli krążą całymi dniami obok tego, co się dzieję. Uważaj, nie daj się zwariować, jeszcze wszystko piękne przed Tobą. I tego będę się trzymać. Pozdrawiam!

















foto/ Jagoda
kozaki/ sklep Allegro
spódnica/ NN
bluzka/A&M Iłowa ( Janina)
kamizelka/ sklep Allegro
torebka/ MK (prezent)
opaska/ bazarek

2 komentarze:

  1. Biały i róż,obydwa kolory bardzo lubię:)))fajny zestaw stworzyłaś:))Pozdrawiam serdecznie i spokoju oraz zdrowia życzę,Tobie i Twoim bliskim:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Reniu, to dla wszystkich teraz najważniejsze. Zdrówko i spokój, róbmy swoje i cieszmy się z tego, co jeszcze nam zostało... Tobie Reniu też życzę dużo zdrówka, zdrówka i zdrówka. szystko resztę powoli przyjdzie... Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).