niedziela, 5 kwietnia 2020

478 zielona spódnica z sukienki/DIY


Moją nową miłością jest ta oto spódnica. Uszyłam ją z sukienki. Gdy ją zobaczyłam w SH, nie mogłam jej zostawić, pomimo małego rozmiaru. Jako sukienka, by się nie sprawdziła, ale kolor i materiał tak mi się spodobał, że postanowiłam zrobić z niej spódnice. Uwielbiam ją, na pewno będę często nosić latem. Dziś postanowiłam dodać do niej biały golf o ciekawej strukturze materiału, cieplutki, botki karmelowe, marynarkę i listonoszkę.




Moja myśl;
Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi. Nigdy nie wiesz, czy jeszcze ich spotkasz. Nie wiesz, czy będzie ci dane. Nigdy nie wiesz, z czym boryka sie ta ....





































foto/jagoda
spodnica/ Moje diy
botki/born2be
marynarka/BONPRIX
golf/SH
okulary/nn
korale/nn
listonoszka/ SH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).