piątek, 3 kwietnia 2020

476 MONTE CARLO W DZINSACH



Witajcie kochani w ten trudny czas, żeby nie zwariować postanowiłam, co drugi dzień przynajmniej dorzucać post. Tak, żeby głowę czymś zająć, żeby czas szybciej mijał. Czy mi się uda?? Zobaczymy, jak długo potrwają, te wszystkie zakazy, nakazy. Spokojnie, też chciałabym dodać, że nie narażam nikogo w związku z pandemia, ponieważ zdjęcia wykonywać będziemy na terenie prywatnym, ewentualnie, jak te teraz na pustej drodze za domem.

Moja stylizacja jest bardzo prosta. Rurki w tym przypadku czarne, które notabene uwielbiam. Botki na obcasie (już były nie raz). Sweter zakupiony w SH u nas w Iłowej A&M, który ma moja przyjaciółka Angelika. Zawsze znajdę coś u niej ciekawego, przecież musimy się wspierać :)
Płaszcz jest już u mnie od lat, mam podobnych 3, okazało się nie dawno. Torebka z Allegro, kolczyki moja szkatułka. Okulary jedne z 50 par, też nie pamiętam gdzie zakupiłam.

 





Dochodzę do wniozku, że nie pasują mi takie kapelusze.. co sądzicie?




























foto/ Jagoda

spodnie/GOODIES
sweter/ Monte Carlo/ SH
botki/prezent
kolczyki/stare czasy :) szkatułka
kolczyki/ nie pamiętam
torebka/ Allegro- sklep
kapelusz/sklep na Allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).