czwartek, 2 kwietnia 2020

475 szmizjerka i botki w panterkę

Witajcie!!
W ten trudny dla nas czas. Warto docenić swoje pasje. Zwłaszcza jeśli można spełniać ją w domu. Moją wielką miłością jest moda i wszystko, co jest z nią związane, uwielbiam oglądać YT, przeglądam gazety modowe. to wszystko sprawia, że dzień staje sie piękniejszy, pomimo tego, co dzieje się teraz na świecie. Taki mały azyl. Pozdrawiam wszystkich i przesyłam dużo zdrówka!!!
Wracając do dzisiejszych zdjęć. Połączyłam szmizjerkę ze spodniami z przetarciami. Dodałam kilka drobiazgów w panterkę: botki z born2be, kosmetyczka - posłużyła mi za kopertówkę, okulary przeciwsłoneczne i dwie spinki we włosach. Naszyjnik i zegarek w kolorze złota, plus moja biżuteria złota.









foto/ Jagoda

4 komentarze:

  1. Pięknie wszystko wyszło:))Pozdrawiam serdecznie i trzymaj się zdrowo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Tobie i Twojej rodzinie,też dużo zdrówka życzę i głowa do góry. Damy radę.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).