czwartek, 30 czerwca 2016

92 różowo mi...


I cóż,to prawda,ze jedyną stałą w życiu,jest zmiana....
Tak ,naprawdę samotność kończy się wtedy,gdy kończy się wiara w samego siebie...
Ważne żeby,pozwolić pewnym rzeczom odejść. Uwolnić się od nich,po prostu dlatego,ze już nie mamy dla nich miejsca,że nas rozczarowały, że po prostu tego nie chcemy....
Każdy koniec ,to początek czegoś nowego.. Nie bójmy się nowości.....
Pamiętajmy,że to co jest prawdziwe NIGDY NIE PRZESTANIE ISTNIEĆ....
Przeszłość była,jest i będzie,ale nie możemy nią żyć..















stał se traktor,więc...nie mogłam skorzystać z pokusy..hihi!!















Fotki zrobione kilka dni temu,gdy upał był,nie do wytrzymania....bez makijażu,nie chciałam pływać...i moja kochana kruszynka.....pozdrawiam odwiedzających.

4 komentarze:

  1. Piękna sukienka:) urocza dziewczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna pseudoblogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam..takie anonimy nie robią na mnie wrażenia....żadna krytyka anonimowa...blogerka....nie raczej pasjonatka...proszę uważnie czytać.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).