środa, 15 czerwca 2016

86 a Ja lubię pomarańcze.....


Ten cudny żakiecik dostałam od znajomej,która nie nosi takich rzeczy..ale Ja ..hmmm wiadomo lubię,to co nie tuzinkowe,nie oklepane,lubię perełki...Nie podążam za trendami,ślepo lecąc do sklepu,gdy pojawia się coś nowego...Lubię perełki z SH,można naprawdę super ciuszki kupić...Ja uwielbiam sukienki,oprócz oczywiście butów,torebek i biżu....Każdy ma jakiegoś mola,co go szmola...powiadam...Pozdrawiam wszystkich.....
















sukienka//PER UNA



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).