czwartek, 23 czerwca 2016

błękit w kwiatki



Chodzi mi po głowie myśl.....Każdego dnia,mamy za co dziękować......i z tym chyba każdy się zgodzi....Ja dziękuję dziś za wczorajszy dzień,a właściwie wieczór,który mnie wiele nauczył...ale wnioski wybaczcie zostawię dla siebie.....a tak oprócz tego,to dziękuję Bogu za zdrowe i wspaniałe dzieci,za czerwone paski na koniec roku,za wyróżnienia i chociaż jest ciężko wychowywać samotnie dzieci,to przychodzi taki dzień,że odpłaca się cała praca z nawiązką.....Moje dzieci nie są idealne,ale czy muszą......moje dzieci są po prostu kochane.Tak,mam wspaniałe córki i cudownych synów.Pozdrawiam Was!!

kuferek/allegro,sukienka Andre de Brett









 Błękitna prosta sukienka,do tego biały pasek w koła i sandałki ze złotymi wstawkami,pióra,okulary,kuferek silikonowy w kwiaty.....prosto i wygodnie....

















4 komentarze:

  1. zdjęcia super,ładnie Ci w błękicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka, kuferek pasuje, ale jak mogę wtrącić swoje trzy grosze, myślę, że bez paska będzie lepiej, za bardzo przyciąga uwagę. Bez paska będziesz wyglądała szczuplej i na wyższą. Bardzo ładny kolor tej sukienki, kolczyki też ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marzenko,bardzo dziękuję za komentarz...i aluzje dotycz.paska....Na pewno wezmę ją sobie do serca...pozdrawiam...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).