niedziela, 26 czerwca 2016

90 flaga tu flaga tam..




Nic nie jest proste,ale trzeba z niektórymi sprawami żyć....
Takie oto zdanie nie dawno usłyszałam......i to jest szczera prawda.......
Życie jest ciężkie....a najgorzej jest wtedy,gdy ktoś bliski jeszcze je nam utrudnia......
Ktoś inny mi powiedział kiedyś*to ludzie sobie to robią,krzywdzą się*i też ma rację......
Dlatego zawsze musimy być silni,doceniać to co mamy.......Nie iść na kompromisy.....
albo jest dobrze,albo nie ma co się łudzić,że będzie......Bo dwoje ludzi musi po prostu na sobie zależeć.....


Dziś trochę flagowo...ramoneska z all.,,mój ostatni nabytek,koszulka bokserka z motywem flagi,
spodnie już tu po premierze....apaszka i buty z motywem flagi...



















kopertówka.
/allegro

























foto/Basia S.



6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).