poniedziałek, 27 czerwca 2016

91 My black and white




Dziś troszkę inaczej....naszła mnie myśl na kompromisy.....w życiu.w pracy..w związkach.....
Czasem idziemy na nie,nie zważając nawet,na to,co naprawdę chcemy.......
Bo nie wypada,bo co ludzie powiedzą,bo jest nawet ok,bo może będzie lepiej.....
I tak,życie leci nam między palcami.....dni mijają,tydzień za tygodniem.....
I nawet nie wiemy kiedy przemija dzieciństwo,młodość......i co,wtedy....
Powiem Wam.Wtedy jesteśmy mądrzejsi,no chyba raczej nie.....
Wtedy dopiero mamy odwagę pomyśleć,co mogliśmy zrobić wcześniej,
a na co nas nie było stać.Dlatego moja dewiza jest krótka...

                                   

                                                    ŻYJ DZIŚ,BO WCZORAJ JUŻ BYŁO,
                                                      A JUTRO MOŻE NIE NADEJŚĆ!!!



Dziś w stylizacji,wszystko prawie już tu było.....Spódnica,skrócona u mojej krawcowej,bluzeczka z bardzo ciekawym motywem*prawie moja data ur.hi hi*czarny zegarek zakupiony dawno na all.okulary również,kolczyki z Szachownicy,szpileczki sprzed kilku sezonów,które bardzo lubię.Jedyna nowość to torebka z all.http://allegro.pl/torebka-damska-listonoszka-lakierowana-waz-13-99-i6233320162.html




































foto.Basia S.

6 komentarzy:

  1. Cały zestaw super.Świetna torebka,bluzka ze spódnicą też świetnie dobrane.Nic dodać nic ująć.Rewelacyjna sesja,oczywiście był wytworny fotograf-a to dużo robi.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,Kasiu,Katarzynko-Przeslicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, a klasyczne połączenia kolorów zawsze się sprawdzają :) Jestem na TAK! :*

    Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam buziaki :*
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie,przepraszam,ale umkneło mi kilka komentarzy...serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!!!Kasia

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).