czwartek, 16 czerwca 2016

87 SUKIENKA Z BON PRIXa


\a ja lubię pomarańcze...


Sukienka o bardzo ciekawym kroju,z niewielkimi kieszonkami....ACH!!!Jak ja uwielbiam kiecki,o ciekawym kroju,motywie lub kolorze......Ponieważ mamy piękną pogodę nie potrzebna żadna narzutka,żakiecik ani bolerko ,dodałam sandałki o Boże!!patrzcie na płaskim obcasie,ale po co w upał męczyć stopy......naszyjnik z http://katherine.pl/


kuferek/zakupiony kiedyś na all.



























Oczywiście od jakiegoś czasu fotki robi mi mój wspaniały fotograf,a włąściwie fotografka....Dziękuję Ci moja siostrzyczko Basiu.Pozdrawiam moich wszystkich przyjaciół.

2 komentarze:

  1. sukienka świetnie podpasowala Ci po kolor włosów :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Magdo,dziękuję za komentarz....tak fajnie wygląda....ostatnio lubię pomarancze..

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).