niedziela, 1 marca 2020

470 Płaszcz z angory i dzwony


Jak ja uwielbiam takie perełki.. Spodnie dzwony tak modne już wiosną. U nas fakt dopiero za dwa lata może wyjdą na ulicę. Jak to dziś skomentowała moja przyjaciółka. Niestety, ale takie fakty.. Podobno rurki są bardzo passe wiosną, ale jeśli je kochamy, to będziemy je zakładać. Ja bardzo lubię, ale zauważyłam, że w takich też dość dobrze wyglądam. Denim jak zawsze na czasie. Czarna bluzka z rękawami z ekoskóry. Płaszcz szary z angory. Cudny, cieplutki, milutki. Do rozświetlenia twarzy dodałam komin w jasnych kolorach. Znów pojawia się neon, który będzie bardzo modny. Kapelusz z tyłu z kokardą, torebka szara z dżetami. Żeby było mi wygodnie na placu, założyłam botki/ kowbojki z GINO ROSSI.



 Moja myśl:
Noś, to co lubisz. Nie przebieraj się, ale ubieraj. Twoje stylizacje nie muszą innym się podobać. Ważne, jak ty się w tym czujesz?









































foto/ Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).