wtorek, 3 marca 2020

471 płaszcz puchowy z futerkiem


Sweterek biały z H&M, spodnie rurki. Botki Gino Rossi, płaszcz puchowy i kaszkiet. Torebka chyba ze skóry, kuferek z SH. Cała stylizacja, miło, ciepło i na luzie.


Moja myśl na dziś:
Gdy przekonujesz się, że ludzie, których lubiłaś, są fałszywi. Zmień krąg swoich znajomych. Toksyczni mogą zrujnować ci życie, a nic do niego nie wnieść. Szkoda zachodu na tłumaczenie, bo prawda zawsze obroni się sama. Człowiek, który powtarza bzdury, a tym samym rujnuję ci nawet nie świadomie życie, twój spokój nie jest wart twojej przyjaźni. Prawdziwy przyjaciel zawsze stanie w twojej obronie i nie da cię w żaden sposób skrzywdzić.























foto/ Jagoda

2 komentarze:

  1. O matko ile kolczyków! Udekorowałaś się jak choinka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).