czwartek, 5 marca 2020

472 granatowy płaszcz i czarna koszulowa bluzka H&M



Jedni mówią, że czarny to nie kolor. Inni, że wyszczupla, jeszcze inni, że pasuje do wszystkiego. Osobiście uwielbiam, prawie czarny look. Każda opinia jest dobra, jeśli lubimy ten kolor. Czarne spodnie zakupione wieki temu w sklepie na Allegro, bluzka cudowna czarna, którą dostałam od przyjaciółki Moniki (dzięki kochana!). Czerwony pasek świetnie mi tu pasuje, a do tego martensy i torebka zakupione również w sklepie na Allegro. Płaszcz granatowy ciemny, trochę przekłamuje aparat i wychodzi, że jest czarny.










Moja myśl;
Jeśli czujesz się wypalona, oszukana, zdradzona..daj sobie czas. To nie wstyd mieć czegoś dość. Połóż się, popłacz, zrób sobie duży kubełek herbaty. Każdy może mieć gorszy dzień. Nie jesteś ze stali. Ważne, żebyś wiedziała, kiedy musisz się już odnieść, nałożyć koronę i zapierd...dalej. Wyciągnij wnioski, zrób porządki, oczyść swoje środowisko. Niektórzy ludzie nigdy się nie zmieniają, z niektórych ludzi nie warto rezygnować. Sam, sama odpowiedz sobie,. Na czym ci zależy. Kogo, komu chcesz ufać. Pamiętaj, twoje życie, przeżyj je tak, jak ty chcesz. Pozdrawiam.






























 
 



1 komentarz:

  1. Masz takie piękne włosy, a chyba jeszcze nie dodawałaś artykułu, jak o nie dbasz. Mam nadzieję, że niedługo dodasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).