piątek, 13 marca 2020

473 bordo w karmelu



Bordowe rurki, a do tego body i prześwitująca bluzeczka. Kozaki na obcasie, płaszcz karmelowy, kaszkiet i kuferek. Kolory bardo na czasie, moje ulubione.

Kochani moi, biorę udział w plebiscycie Kobieca Twarz Woj. Lubuskiego. Każdy sms, to głos na mnie. Koszt sms. 2.46 z VAT. Wyślij sms. na nr. 72355   w treści wpisując  ZTR.491
Przyjdzie wiadomość zwrotna, o przyjęciu głosu na mnie. Głosować można do 23 kwietnia do godz.19.00



































foto/Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).