środa, 26 lutego 2020

469 szary płaszcz i kapelusz




Kupiłam płaszcz za całe 2 zl. Ktoś powie ..A FUJ!! lumpeksiara....a tak. Moda eko dopiero nadchodzi, ale ja nie patrzę na to, co ktoś powie. Noszę, to co lubię, to co chę. Jeśli za coś fajnego mam dać2 zł zamiast kilka stówek, to dlaczego NIE?? Przynajmniej wiem, że za rogiem nie spotkam nikogo w takich samych ciuszkach. Rzadko kupuje stacjonarnie i naprawdę musi coś mnie urzec. Moda eko nadchodzi, Ja jestem eko od dawna i uwielbiam takie łupy. Zwłaszcza za 2 zł. Nie szkoda mi tego wtedy przerabiać i nosić po swojemu. Modą powinniśmy się bawić, a nie lansować skąd to MY nie mamy ciuszka i na co nas nie stać. Tutaj akurat płaszcz szary z SH i kapelusz z ZARY zakupiony z SH. Bądź eko dla siebie i realizuj siebie, to będzie nagrodą samą w sobie dla ciebie.





Moja myśl;
Idź własną drogą.  Nawet jeśli źle wybierzesz, to będzie twój wybór. Żyj, tak jak chcesz. Walcz o to, czego pragniesz. Na czym ci zależy. Nigdy nie mów: Nie dam rady , nie warto. Kto ma w ciebie uwierzyć, jeśli ty sam tego nie zrobisz?? Czasami trzeba się zatrzymać, nabrać dystansu do wszystkiego. Przeanalizować działania i ruszyć dalej. Wszystko zależy od Ciebie. Pozdrawiam.























foto/ Małgosia
spodnie/ Allegro sklep
kozaki/ Allegro sklep
bluzka / SH
płaszcz/SH
kapelusz/SH
torebka/ prezent od dzieci
biżuteria/ złota moja ,ELIXE ,
komin/SH

5 komentarzy:

  1. WOW, you look really stunning in this edgy outfit. Great Pictures.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo często kupuję w lumpeksie i to nie za sprawą mody:))lubię po prostu wyszukiwać różne ciekawe rzeczy:))Twój płaszcz jest bardzo ładny:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Takie klimatyczne te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).