poniedziałek, 10 lutego 2020

467 prawie klasyka


Tak już jest, że miłości do pasji zatracamy się niejednokrotnie. Czym jest pasja?? Pasą, może być coś co od wiele lat nas satysfakcjonuje, daje nam radość z życia. Z czego czerpiemy energię coś, co jest naszym motorem do codzienności życia. Moją pasją od lat jest moda, jednak ostatnio zaczęłam ją jakby zdradzać... Tak-! Moją drugą pasją stało się diy, a to coś robię z cementu, a to daję przedmiotom drugie życie. W sumie wszystko można wykorzystać. Dlatego moje pojawianie się tu, jest i będzie bardziej skromne... To tak z woli małego usprawiedliwienia mnie, dlaczego tak mało wrzucam postów. Na insta jest oczywiście więcej z mojego życia, chociaż wiem, że niewielu może to obchodzić. Więc tak dla uproszczenia: Mam się wyśmienicie i spełniam swoje małe i większe plany.
Dziś zwykła klasyczna koszula ze spodniami z "gumy", botki panterka i listonoszka. Jedynie botki nadają pazura tej stylizacji. Czarny płaszcz i opaska lekko ją łagodzą.


Pomimo że jest luty mam dużo energii. Jak nigdy o tej porze. Zawdzięczam to z pewnością ludziom, którymi się otaczam. Mam dobre dzieci, cudownych przyjaciół, ludzi, którzy dodają mi energii. Ostatnio słyszałam stwierdzenie, że jestem bardzo pogodną osobą. Tak. Uwielbiam się uśmiechać, tańczyć i cieszyć się z życia. Zycie za szybko przemija, by oddać reżyserkę w obce ręce. Sami wiemy, co jest dla nas najlepsze i jak chcemy jeprzeżyć. Najważniejsze, to nikogo nie oceniać, ni naśladować, nie krzywdzić. Cieszmy się życiem, bo drugi raz się nie powtórzy taka rola.























FOTO/ JAGODA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).