środa, 12 lutego 2020

468 brązowe kozaki i niebieski kapelusz


Kolory ziemi są ostatnio zawsze na czasie, ale może tak niebieski kapelusz do ożywienia całości. Modą należy się bawić, więc bawmy się... Ja uwielbiam płaszcze i nigdy nie mam dość. Każdy kolejny nabytek sprawia mi wielką radość. Zdjęcia zrobiła mi córcia, która ma już 7 lat. Cieszmy się każdego dnia, nawet z tak małych krótkich chwil. Pozdrawiam.














































foto/ Jagoda
kozaki/ Big star
spodnie. H&M
bluzka /NN
Płaszcz/NN
kapelusz/ sklep ALLEGRO

8 komentarzy:

  1. Brąz z bielą super się komponuje:)
    A taki mocny akcent kolorystyczny, jak ten kapelusz, to super pomysł Kasiu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tym kapeluszu:))Pozdrawiam serdecznie Was dziewczyny:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kapelusz! Bardzo do Ciebie pasuje. Ja bardzo lubię taki odcień królewskiego błękitu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokażesz aukcję na której kupiłaś ten kapelusz. Spodobał mi się jego kolor! Będzie mi pasował do butów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ja kupowaąłm kapelusze z 3 lata temu przynajmniej...Muisz poszukać...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).