czwartek, 30 stycznia 2020

466 czarne spodnie z lampasami i perełkami


Ostatnio na rynku trafiłam fajne czarne spodnie z lampasami zielono-czerwonymi z dodatkiem perełek. Akurat mój rozmiar!! Super, pomyślałam. Biorę!! Pasują idealnie, chociaż ja wiem, mogły by być dłuższe, ale co tam ok.Czerwone botki z małą falfanką świetnie pasują i bluzka z kieszonkami. To taki prawie sportowy look, bo jednak dla przełamania dobrałam czarny płaszcz i kaszkiet skórzany, by dodać pazura. Jak dla mnie świetna codzienna stylizacja. Pozdrawiam kochani!!
















spodnie/ryneczek
bluzka/H&M
płaszcz/SH
kaszkiet/ H&M
botki/born2be
biżuteria złota moja.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne są te spodnie:))i świetna cała stylizacja:))Pozdrawiam Was dziewczyny:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).