poniedziałek, 15 kwietnia 2019

PHENOMENAL US – CHALLENGE 46


                                                         Złote dziecko/ A Golden Child

Kolejne wyzwanie z naszej wspaniałej grupy dotyczy kolejnego trendy w tym sezonie, a mianowicie kolor złoty. Ja wystylizowałam top (diy) i spódnicę (diy) z zakupionym pięknym płaszczem czarnym ze złotym haftem. Obszyłam czarną lamówką, by go wykończyć efektownie, ale delikatnie, gdyż miał zniszczone wykończenie. Okulary czarne ze sklepu KUFEREK, Żary, a botki z Born2be. Saszetka w kolorze złotym z Szachownicy, spinka Natura.




 #widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge



 
 



 


 

 


 








 


 


 




 

 

 





 Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE


Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).







12 komentarzy:

  1. Świetnie Kasiu !!! Płaszczyk rewelacja !!! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga. Uwielbiam takie rzeczy z dusza i z przeszłością, które można trochę zmienić...

      Usuń
  2. Kasiu, bardzo oryginalne rzeczy wybrałaś do tego wyzwania❤ jestem oczarowana, szczególnie tym płaszczem, jest genialny!!!! Chętnie bym go przygarnęła :D pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tym bardziej, że dałam za niego w SH dokładnie 2 zł HURA!!! Trochę czasu i pracy kosztowało mnie jego obszycie dokładnie lamówką, ale opłacało się. To piękna perełka w mojej szafie.( no dobra w kilku szafach ;) )

      Usuń
  3. Bardzo kreatywnie i lanie dopasowane, hitowa torebka i obcasy butów!!! Wesoła sesja, widać że ubieranie sprawia ci przyjemność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ubranie, zdjęcia i fakt, że to moje DIY. Spódnica i top z koszulek nocnych w końcu po co przepłacać, jeśli motyw bieliźniany jest trendy. :) Całuski!!

      Usuń
  4. Płaszcz jest rewelacyjny, a złote spódnice uwielbiam. Piękne połącznie :) )))0
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana. Najbardziej do tego dodałabym coś z bieli, ale jak wyzwanie, to wyzwanie!! Bądźmy #widzialnefenomenalne!! Życie mamy tylko jedno,a tak często brakuję nam po prostu odwagi do naszych pasji. Pozdrawiam!!

      Usuń
  5. Płaszcz godny cesarzowej!!! Przepiękny!!!
    Świetnie wszystko wymyśliłaś Kasiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO kochana, czyli ma go odpowiednia osóbka ;)
      Dziękuję Edytko, pozdrawiam!!

      Usuń
  6. Piękny płaszcz:) wyglądasz rewelacyjnie :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).