sobota, 27 kwietnia 2019

367 Maxi YESSICA w szpilce



Wczoraj połączyłam wzory biało czarne z pasami biało czarnymi, plus baleriny lub szpileczki. Nerka z Szachownicy, biżuteria złota, srebrna oraz bursztynowa i muszelkowa bransoletka.


 Z wczorajszego dnia bardzo napiętego mam cudowne wspomnienia. W planie miałam dokończenie sprzątania w mojej szafie na korytarzu, która jak przyjaciele wiedzą jest bez dna. ;) Jenak wszystko ma swoje miejsce, gdy jest poukładane oczywiście. Więc kilka razy do roku ginę w niej na kilka dni. Powstaje z tego kilkanaście prań, odzieży wierzchniej, a to tylko część mojej garderoby. Wyeksmitowałam 2 duże wory futerek, kożuszków itp. bo przecież wiosna i lato musi mieć miejsce. Odświeżyłam ok. 100 par szpilek, sandałek, koturn, klapek... i nawet poncza i peleryny poprałam. Przyznaje, zajęło mi to 3 dni, ale jest ogarnięte. Więc gdy wczoraj na spokojnie miałam kończyć, zadzwoniła przyjaciółka, że ma chwilę i może kawa?? Jasne!! Zawsze dobra miła chwila, bo dawno się nie widziałyśmy. Mamy o czym rozmawiać, obie szczęśliwe, zakochane same Achy i Ochy!!! Potem szybko zakupki sprzątanko cd/ i obiad. Kolejny telefon od innej przyjaciółki. Wizyta u lekarza.pewnie wisiało to nam już w pamięci. Na to zawsze musimy znaleźć czas my kobiety. W drodze powrotnej zwiedzenie pobliskiej wsi i ukryty plan przyjaciółki. Ja w szpilkach za kierownicą! O RANY!! Było cudownie, przypomniało mi się, dlaczego zrobiłam prawo jazdy. Oczywiście nie obyło się bez fajnych zdjęć. Dobrze mieć przyjaciółki tak spontaniczne i zorganizowane jak ja. Fakt, że dopiero późnym wieczorem kończyłam sprzątanie, ale się udało. W końcu to mój blog,  moje życie, moja pasja. Pozdrawiam Was!!

































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE



Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

2 komentarze:

  1. Piękne połączenie:))sukienka rewelacja:))Pozdrawiam obydwie panie:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).