czwartek, 18 kwietnia 2019

364 biała koszula plisowana


Witajcie moi kochani!!!

Ja już gotowa na święta, a Wy?? Powiecie, o NIE!! Jeszcze tyle do zrobienia, tak. Ja też mam do zrobienia, ale ja jestem gotowa. Święta przyjdą, czy umyjecie okna (ja umyłam już), czy nie. Czy zrobicie generalne wiosenne porządki, czy nie. Jutro zakupy i reszta działań, dziś prania. Nawet wszystkie koszule zaliczyły wiosennie pranie(ok 50). Postanowiłam, że nowe zdjęcia będą z koszulami, więc uprzedzam. Otwieram u siebie, sezon koszulowy. :)
Zdjęcia zrobione u kochanej fryzjerki Ani i w drodze do domu. W czasie, gdy ja siedziałam na fotelu, córka na placu latała z moim tel. i robiła zdjęcia. Na zdjęciach pojawił się kotek i nasze jajeczka wielkanocne. Muszę przyznać, że ma malutka talent. Nic dziwnego skoro już w wieku 3 lat robiła mi zdjęcia na bloga.


















 









 

 



Spodnie/ INFINITY WOMAN
koszula plisowana/ SH
botki/ Allegro
płaszcz/Barisal
nerka/Szachownica
okulary/Tiger
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE



Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

2 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz:))buty są fantastyczne:))Pozdrawiam serdecznie i miłych świąt życzę:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).