wtorek, 16 kwietnia 2019

363 granaty w kozakach


Zanim nadejdą ciepłe dni, czas wrzucić zdjęcia w kozaczkach. Fotki zrobione jakiś czas temu czekały spokojnie sobie na swoją kolej. Kwiecień jest bardzo napiętym miesiącem, dużo się dzieje, dużo wyjazdów, spraw do ogarnięcia. Na szczęście zdjęcia nie są jakiś wielkim wyczynem i naprawdę poświęcić kilka min. na nie w ciągu dnia można. Najważniejsze to czerpać radość ze swojej pasji. Szczerze współczuję ludziom, którzy żyją z dnia na dzień, bez pasji, bez marzeń, bez planów. Zapominając, że drugiej szansy nie będzie nam dane, nie przeżyjemy życia drugi raz.
W mojej stylizacji użyłam kozaczków nawiązując do torebki oraz granaty, czyli ramoneska i spodnie z eko skóry. Szaraczek i apaszka w morelowym kolorze, mogłam dołożyć kaszkiet.



















foto/ Jagoda

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!





PRAWA AUTORSKIE



Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).

1 komentarz:

  1. Śliczne kozaki i uroczy uśmiech. :) Życie bez pasji, hobby mnie wręcz przeraża. Często dziękuję za to, że posiadam pasje, nie tylko uszczęśliwiają, ale i pomagają w ciężkich chwilach. :)

    Pozdrawiam serdecznie, miłych dni życzę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).