piątek, 1 maja 2015

14 śmieszna czy żałosna??


                                                            śmieszna czy żałosna??


                                          Dziś ciekawi mnie jeden temat....post miał być inny,
ale cóż???to irytuje mnie bardziej.......




Mieszkam w małym miasteczku....nikt za bardzo nie interesuję się modą......
Przynajmniej Ja nie zauważyłam,by ktoś chciał się wyróżnić.......
mogę się oczywiście mylić,więc z góry przepraszam....
Mam portal społecznościowy,jak większość z nas,każdy dorzuca tam co chce.....
jedni tylko graja w gry,inni dorzucają ciekawe sentencje,jeszcze inni tacy jak ja wszystkiego po trochu łącznie z fotkami.....hmmmm.... są też tacy,którzy nie maja swojego życia....zajmują się więc życiem innych......
Smutne???ale prawdziwe......
interesują ich co tam wrzucamy.....??
skąd na to mamy????
ile tego mamy???
nie możemy być po prostu szczęśliwi z tym co mamy???
Uśmiechać się na ulicy??uśmiechać się do siebie???
Może i jestem śmieszna,w tej mojej codzienności???
ale szczerze,to wolę być śmieszna niż żałosna!!!!!(z dedykacją do A.Z.>)
Robię to co lubię,co sprawia mi przyjemność!!!!
Jak większość z Was.......


Dobrze,jak by każdy zajął się swoim ogródkiem a nie wciskał nos do znajomych!!!!

a teraz kilka fotek na poprawienie humorku....
mojego....hihi!!











5 komentarzy:

  1. Kasiu kurtka super. Wyglądasz ślicznie i promiennie. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma prawo poświęcać się temu co mu sprawia przyjemność. Jeżeli innych to razy, cóż ich problem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć prawdę!!o której często zapominamy!!
      Pozdrawiam!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).