środa, 6 maja 2015

17 Szczęście nie jedno imię ma...




Dzień dobry!!!

Witam odwiedzających.....

Podobno szczęśliwa mama,to szczęśliwe dzieci....coś w tym jest.....Pamiętajmy jednak,że nie zawsze szczęście oznacza to samo dla każdego....Dla jednych szczęście to dom,rodzina,praca,ale czasem,to tylko dzieci i przyjaciele,czasem wystarczą przyjaciele tylko,...a szczęście znajdują w swoim np. hobby ...Czy wtedy,jesteśmy mniej szczęśliwi??mniej wartościowi??bo nie spełniamy standardów???
Na szczęście każdy z nas jest inny i to jest wspaniałe w tym wszystkim....Każdy znajduję w życiu inne spełnienie,najważniejsze,aby czuł się szczęśliwy...I tego wszystkim życzę....
kolczyki i naszyjnik z Kathrin


Wracając do stylizacji,to dzisiaj też krótko.
Na miejskim ryneczku urzekła mnie bluzka.....kolorowa w kwiatki....jej materiał delikatny,
myślę,sobie...hmm, dodam do nich morelowe spodnie i kopertówkę(SH)...
Pogoda dopisała.....gorzej z fotografem,hi hi!!!
coś,jednak wybrałam......   ;)


kopertówka cudna/SH
bransoletki,TARA







foto;K.Ć. 


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).