poniedziałek, 4 maja 2015

16 kwiaty czereśni.....



Dzień dobry......
Naszło i mnie na kwiaty czereśni,a ponieważ dwie piękne rosną u mnie koło domu,
pomyślałam,że koniecznie muszę je uwiecznić.....
Wiosna już przyszła,więc wyciągnęłam spodnie z szafy,które zakupiłam kiedyś na Szafa pl.
o dziwo nadal pasują....(hi hi),nie dawno kupioną na bazarku bluzeczkę.....
i buciki,które,też pamiętają czasy,szafy pl.....
W dodatkach długo nie grzebałam...postawiłam na torebkę turkusowa zakupiona na allegro..
naszyjnik Żaba,i okularki /prezent,bransoletka i kolczyki. z http://katherine.pl/












takie cudeńka na http://katherine.pl/

foto;K.Ć./dziękuję....



Miłego oglądania......



5 komentarzy:

  1. dziękuję!!doceniam,że zajrzałaś tu..i zostawiłaś ślad......

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, Kasiu! Wpisują się w obecne trendy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie, Kasiu! Wpisują się w obecne trendy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu,jak wiadomo...trendy,jest to....w czym się dobrze czujemy........
      A ja w nich,czuję się świetnie!!!Pozdrawiam!!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).