niedziela, 3 maja 2015

15 na płaskim




                                     


                     Witam Was....miło,że czytasz,ten mój krótki pośćik....

Każda z nas czasem,tak ma,że zamiast codziennych tenisówek,adidasów,
czy innego typu obuwia sportowego ubiera szpilki,czy chociażby kaczuszki....
Ja mam własnie na odwrót.
I ta krótka stylizacja,dotyczy właśnie balerinek..koloru srebrnego,
dodałam do tego ostatnio zakupioną szmizjerkę...zapinaną na zamek i
czarną ciekawą narzutkę...powiem Wam,ze troszkę dziwnie się czułam....








biżuterii,jak widać też użyłam minimalistycznie... hi hi!!!






foto;K.Ć.



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).