sobota, 12 sierpnia 2017

180 narzutka z NEW LOOKa



Życie pisze nam różne scenariusze.Czasem coś,o czym nawet nie myślimy podąża za nami po prostu samo...Czy wierzycie w przypadki,czy w przeznaczenie>??Ja wiem,że nic nie dzieję,się przez przypadek,no chyba przypadkiem stłuczemy szklankę..Jednak sprawy dotyczące naszego życia,to już inna bajka.Bajka,tak,bo to my piszemy jej scenariusz,jesteśmy autorem jej i zarazem głównym bohaterem.Teraz wiem,że nie ma rzeczy niemożliwych,nie ma nie realnych planów,jeśli dążymy do czegoś,jesteśmy cierpliwi,to osiągniemy to.Jedyne co musimy usuwać z naszego życia,to toksycznych ludzi.Niby przyjaciół,którzy próbują podcinać nam skrzydła...Za wszystkich takich dziś serdecznie dziękuję>dzięki WAM,jestem kim chciałam być,z osobami.które kocham i szanuje...
Mówią żeby było lepiej musi być gorzej. Coś w tym jest,u mnie było już bardzo źle,dlatego wkurzam się,gdy teraz ktoś mi odpowiada,ze życie go skrzywdziło,czy nic nie można poradzić...ZAWSZE można,trzeba tylko wziąć  pióro,czyli decyzje w swoje ręce....i zacząć nim kierować.






Sandał z ćwiekami zakupione wczesną wiosną, prawie o nich zapomniałam... Spodnie z zamkami, świetnie podkreślają figurę.Koszula czarna  z krótkim rękawem,to delikatna podstawa do białej cudownie skrojonej narzutki,biała o przepięknym kołnierzu.Dodatki odrobina złota,plus zegarek z EKO,zwykły i prosty,tu świetnie dopełnia stylizację,oraz kolczyki z allegro..Torebka,to zakup wakacyjny z pobytu w Niemczech,z Primarka.









































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).