wtorek, 29 sierpnia 2017

182 czarna ołówkowa z białym topem bieliźnianym


Witam moi drodzy,tak sobie myślę,że nieszczęśliwi są Ci ludzie,którzy wiedzę o innych opierają na plotkach,zamiast na wiadomościach od osoby o którą chodzi..Jeśli polegasz na innych przy ustaleniu swojej wartości,to jest to ich wycena.Jesteś wartościowy,gdy sam tak uważasz,i nie podlega ona ocenie innych.Każdy popełnia błędy,każdy powinien  wyciągnąć sam z nich wnioski.Żyjmy z pasją,z uśmiechem,to zawsze procentuje...Jeśli przeczytałeś,przeczytałaś miło mi,pozostaw ślad,komentarz,wyraź opinie o wpisie,lub o stylizacji...Serdecznie dziękuję za poświęcony czas.Pozdrawiam!!



I krótko o stylizacji<top bieliźniany SH,dział nocny,spódnica ołówowa http://allegro.pl/sexy-spodnice-skora-z-suwakami-3kolor-38-50-roz-50-i6823028245.html  szpilki z all,zakupione wieki temu,torebka z Primarka,kolczyki również z Allegro,zegarek EKO,bransoletka w formie różańca,prezent,no i ramoneska z głębin mojej szafy....





















6 komentarzy:

  1. Madrze napisane ,i fajne zdjecia. Pozdrawiam 😍 😍 😍 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw i dobrze w nim wyglądasz:) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Jolu,jeszcze nie dawno nie byłam przekonana do topów bieliźnianych,ale przekonałam się do nich.Świetnie pasują praktycznie do wszystkiego.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).