poniedziałek, 14 sierpnia 2017

181 fioletowa solejka w nowym życiu..


Witam Was moi kochani...życie jest piękne tylko bardzo często sami je sobie utrudniamy...
Wiem,że mogę się powtarzać,to do tych,którzy jednak czytają moje wpisy tu...ale już tak jest,że piszę,to o czym akurat myślę.Teraz myślę o tym,że szczęśliwy jest ten,kto stawia sobie nowe cele do realizacji,dąży do ich spełnienia,bo wiadomo,że w życiu samo nic nie przychodzi...Poddają się,tylko słabi,a silni wyznaczają nowe cele,które są,jak horyzonty,osiągasz jeden i widzisz kolejny....



Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację,to chciałam koniecznie wykorzystać spódnicę,nie pamiętam skąd znalazła się w moim posiadaniu,ale urzekła mnie kolorem i fasonem.Gdybym jej nie przygarnęła,pewnie zakończyła by swój żywot...Mowa tu o plisach,kiedyś mówiono spódnica plisowana,teraz to SOLEJKA.
.https://modbis.pl/Solejka-kto-powinien-nosic-ten-fason-news-pol-1483610318.html
Do spódnicy dodałam koszulkę typu bieliźnianego,teraz tak modne,oraz zadziorka w postaci skórzanej marynarki.Naszyjnik i  bransoletka z czaszką z http://katherine.pl/ oraz kolczyki z wakacji,zakupione we Frankfurcie z HM.szpilki wiosenne zakupy na Allegro,zegarek biały/EKO. Oczywiście nie byłabym sobą,gdybym nie pochwaliła mojej starszej córki,która ma 13 lat. makeup oraz paznokcie,to jej dzieło.







naszyjnik z  http://katherine.pl/   kolczyki H^M





























2 komentarze:

  1. Kasiu wyglądasz super. Córka zrobiła Ci przepiękny MKP. Bardzo podoba mi się też twój kolor włosów.Masz rację nie wolno się poddawać. Ja tak robię od wielu lat...pewnie na moim miejscu kobiety nie wyjechały by i to do ciężkiej pracy nigdy fizycznie nie pracując. Ja tak zrobiłam i nie żałuję,bo zrealizowałam to co chciałam zrealizować. Nie można stać w miejscu trzeba iść do przodu i nie poddawać się. Dobrze,że przygarnęłaś tą spódnice,bo pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie Pani Jolu za komentarz.TAk,spódnica piękna,jakoś do mnie przemówiła..hehe,lubię takie perełki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).