niedziela, 30 lipca 2017

179 wycieczka nad J,Bobrowe Małe w Śmiłowie



Z ostatniego wypadu mam sporo zdjęć...Tutaj wrzucam z Jeziora Bobrowego Małego,ale w pobliżu znajduje się kilka innych...Okolice malownicze,bardzo zadbany teren/Gospodarze otwierają tylko na weekend,jednak nie dane nam było tym razem spróbować ich specjałów w postaci pysznej świeżo upieczonej rybki.

 Począwszy od długiego majowego weekendu aż do ostatniej wrześniowej niedzieli trwa sezon w barze Złoty Lin. Oferujemy w nim głównie smażoną rybę prosto z patelni, a bliskość stawów i jeziora jest gwarancją ich świeżości.
Można tu również skosztować pysznego rosołu z naszych zielononóżek kuropatwianych. Nasza smażalnia położona jest nad samym stawem i posiada molo, co sprawia że klienci cały czas obcują z przyrodą.
Organizujemy także imprezy plenerowe (do 150 osób), które cieszą się sporym zainteresowaniem firm, szkół i osób prywatnych. Ponadto specjalnie dla dzieci stworzyliśmy w otoczeniu baru plac zabaw, dzięki któremu rodzice mogą w spokoju delektować się naszymi rybami...
W sezonie 2017 bar będzie czynny:
w soboty, niedziele i święta od godz. 12.00. do 20.00 lub do ostatniego klienta.
No nic,może następnym razem nam się uda...Cisza,spokój,czego chcieć więcej??
Po takim spacerku,dzieci spały jak aniołki....


























 












 


























 





 


 




 




 Na wyjazd spakowałam się bardzo praktycznie,dwoje dzieci i ja w małą walizkę.
W roli głównej była sukienka bez pleców z dżinsu i spódnica maxi,przerobiona z sukienki,z bluzeczką,oraz cieniutkie spodnie z materiału i zielona koszulka w kwiatuszki,conversy i sandałki w kolorze mięty,oraz czarny plecak okulary zakupione na allegro.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).