sobota, 1 lipca 2017

172 różowa mgiełka



 Witajcie...Mamy już Lipiec,przed nami dwa miesiące wakacji.Chciałabym Wam życzyć,aby te wakacje były najpiękniejsze ze wszystkich,ale nie dlatego,że pojedziecie w jakieś cudne miejsca,tylko dlatego,żebyście spędzili je z rodziną,przyjaciółmi. Ludźmi których kochacie,lubicie i szanujecie. Odsuncie się od tzw.wampirów,którzy wysysają z Was energię,skierujcie uwagę na tych,na których zawsze możecie liczyć,którzy zawsze mają czas dla Was.

Tu kilka zdjęć,jeszcze z Czerwca...pozdrawiam.


Biżuteria od przyjaciółki z Irlandii Agaty,bluzeczka od innej koleżanki Moniki,spodnie i buty..hmmm,sama kupiłam.hi hi!!Wiecie jak cudownie mieć takie przyjaciółki??Chyba tak..pozdrawiam.












































Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).