sobota, 8 lipca 2017

173 Witajcie w miasteczku pięknym jak EDEN...






Jezioro Chodzieskie - jezioro w woj. wielkopolskim, w pow. chodzieskim, w gminie Chodzież, leżące na terenie Pojezierza Chodzieskiego.
Charakteryzuje się dość regularną linią brzegową, ma owalny kształt. Nad wschodnim brzegiem znajduje się kąpielisko strzeżone oraz wypożyczalnie sprzętu pływającego.
Przez jezioro przepływa rzeka Bolemka która łączy jezioro z jeziorem Karczewnik i dalej z Notecią.
W jej pobliżu jeziora przebiega droga krajowa nr 11 oraz droga wojewódzka nr 191.
Na wodach jeziora rozgrywane są mistrzostwa w sportach motorowodnych oraz regaty żeglarskie.



















































 Powierzchnia zwierciadła wody według różnych źródeł wynosi od 104,38 ha przez 112,5 ha do 115,6 ha. Zwierciadło wody położone jest na wysokości 54,2 m n.p.m. lub 54,3 m n.p.m. Średnia głębokość jeziora wynosi 3,0 m lub 3,1 m, natomiast głębokość maksymalna 6,7 m




 Przed lody,po gokarty...Lesiu był dżentelmenem i nie pozwolił siostrze się zmęczyć,mała chyba nawet nie miała na to ochoty..
Krótki trzy dniowy wypad,ale jakże udany...Warto odwiedzać nasze polskie miasta,wsie....

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.Będzie mi bardzo miło,gdy zostawisz po sobie jakiś ślad.Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze.

2 komentarze:

  1. oo to prawda warto odwiedzać Polskie miasta i wsie mają swój urok, a mieszkając tu czasami ludzie tego nie doceniają. Dla mnie najwspanialsze wakacje i urlop to tylko w kraju. Piękna krajobrazy i stylizacja odpowiednia i na miejscu na taką przygodę po za miasto jest wygodnie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).