sobota, 3 grudnia 2016

124 Morelowy płaszcz z APARTA





Sobota plus ładna pogoda..czego można chcieć więcej???Chyba tylko więcej takich pięknych dni w Grudniu...Wybrałyśmy się więc z córką na spacerek,po naszym parku.
Koszula niespotykana,bo cała plisowana z pięknym wzorem na przodzie,firma nn. spódnica z kolei ma piękne złote haftowanie,Urzekła mnie już kilka lat temu,jednak dziś chyba dopiero miała premierę.Kozaki,też już były...Nowością jest również piękny płaszcz firmy APART kolekcji IMPRESSIONS,bransoletki/sklep Szachownica,okulary/allegro.naszyjnik  i kolczyki z http://katherine.pl/.












































foto/Jagoda 3.9




3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).