niedziela, 18 grudnia 2016

127 czarny wełniany płaszcz i kolorowe botki






Wybierając się z dzieckiem na spacer,chciałam by było ciepło i wygodnie,więc postawiłam na dzinsy.. Do dżinsów MISS RJ dobrałam ciepłą białą bluzkę dla pewności dodałam wełnianą kamizelkę dłuższą firmy BAY z piękna złotą nitką.Buty to nowy nabytek ze sklepu z allegro stylowy-but,kolorowe botki ze złotą klamrą i koronką.Czarny wełniany płaszcz i czarna futerkowa torebka to nieodzowny element zimy,plus szal z Szachownicy,rękawiczki skórzane z naszego miejskiego sklepiku z obuwiem,czapka z futrzanym pomponem JAKUB.Biżuteria z http://katherine.pl/
Czerwona krata na szalu,paznokcie czerwone i usta,to łączący element,odrobinę luzu dodają buty,wprowadzając element ciekawego dodatku.Ciekawie,ciepło i wygodnie...Szal przewiązałam w pasie paskiem,by zaznaczyć talię,jednak równie dobrze wygląda w wersji drugiej..bez.Zapomniałam dopiąc swoją broszkę pudla,ale bez niej też jest ok.Jedna mała rada,do wełnianego płaszcza nie polecam futrzanych torebek,kto chociaż raz popełni ten błąd będzie wiedział dlaczego,osobiście mi nie przeszkadza tyle,że płaszcz wymaga teraz czyszczenia,co już uczyniłam..Pozdrawiam.





























2 komentarze:

  1. Masz bardzo miłą buzię:) dobrze Ci w róźowym,ale i w czerwieni też bardzo fajnie. Lubię czarne i szare płaszcze i czapki z pomponami:) za mocno zdobionymi butami nie przepadam,ale to indywidualna sprawa. Całość wyszła ładnie i dobrze Ci w niej. Masz ładny kolor włosów...wolę jak masz proste włoski,ale to też indywidualna sprawa. Najlepiej żeby się sobie podobać i tak trzynać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za odwiedziny i komentarz,serdecznie pozdrawiam.Kasia

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).