poniedziałek, 19 grudnia 2016

128 kremowa koszula wiązana plus rurki i Jarmark



Witajcie moi mili...Wczoraj w mojej małej Iłowej,odbył się Jarmark Bożonarodzeniowy..i tak powiem Wam,że bardzo się cieszę,że w moim małym miasteczku,władze postanowiły wprowadzić,taki zwyczaj.Szkoda,że śniegu nie było,tak jakoś brakuje mi go zimą,ale tylko czasem...Ogólnie wszyscy moi bliscy wiedzą,że nie przepadam za zimą,ale w takie wyjątkowe dni,jak jarmark,czy Wigilia mógłby sobie leżeć...(hi hi).Tu tylko skromnie kilka fotek z tego dnia,gdyż zamiast śniegu z nieba padał deszcz..niestety...






za to mieliśmy szopkę w wykonaniu dzieci z naszej szkoły podstawowej. 







tu kilka fotek u mojej przyjaciółki Gosi,zmarzłam na tym jarmarku....


SPODNIE/By Sasha


po powrocie z jarmarku było już szaro.....
 Koszula to jeden z moich ostatnich zakupów,kolor jasny kremowy MY OWN
kozaki z mojej szafy,które mają chyba tyle lat,co mój najstarszy syn,ale nie ma co się dziwić,przy takiej ilości butów,a po drugie to prawdziwa skóra,wówczas kosztowały kilka setek.




płaszcz właściwie wiosenno -jesienny,ale mrozu nie było..płaszcz  VIRGINIE MOI





parasol to zakup z Wrocławia odczas Targów Arborystycznych
taki drobny detal,skoro święta tuż,tuż...

tu nie pasuje ta broszka,za to koszula z cudnym wiązaniem,teraz tak  wiodącym trendem...

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).