niedziela, 4 grudnia 2016

125 MINI NA SZPILCE




Witajcie!!!
Jeśli zajrzałaś tu z ciekawości??Dziękuję,milo by było,byś zostawił(-ła)jakiś ślad po sobie...
Noce mroźne są,to prawda,ale co nam może przeszkodzić,by w słoneczne południe ubrać coś,co lubimy??np.mini.Ja osobiśćie uwielbiam sukienki,tego typu i nie zamierzam z nich rezygnować,pomimo wieku.Tutaj sukienka czarna,dekolt woda,na prawym biodrze cekiny firmy NN,.Dla kontrastu biała kurteczka KennyS. Kozaki na szpileczce wysokie zamszowe,jasne rajstopy,bo takie uwielbiam,okulary z allegro,Biżuteria/sklep-Szachownica,oraz http://katherine.pl/
Dla wszystkich nie wtajemniczonych,mała sugestia...Obecnie jest w tej hurtowni wielka wyprzedaż,jak co roku zresztą,wielkie obniżki,zachęcam do zakupów.




















4 komentarze:

  1. Pięknie pomaowane paznokcie i masz super buty.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz.Przepraszam,ale dopiero teraz znalazłam kom.szykuje się do podsumowania kolejnego roku na blogu...pozdrawiam!!

      Usuń
  2. sexi bomba sexsi,ślicznie Kasiu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).