piątek, 5 sierpnia 2016

94 wracamy wspomnieniami....j,Miedwie

Wracamy wspomnieniami.....J.Miedwie

Dziś deszczowo...przynajmniej u mnie.....postanowiłam,wrzucić....coś tu,przed kolejną wyprawą w Polskę....jak zabrzmiało poważnie...o rany!!!
Miało nie być prywaty.....ale cóż,pozwolicie.....to mój blog...i będę wrzucała...czasem coś osobistego.....Podobno czytają to,znajomi moich dzieci.....i cóż w tym złego....pewnie nic...ale skoro ich to ciekawi....bo ktoś robi coś innego niż inni ich znajomi to zapraszam..na szczęście mam cudowne dzieci...na które zawsze mogę liczyć,a one na mnie...mam cudownych przyjaciół i rodzinę...


Nie dawno zawitałam ponownie,nad piękne J.Miedwie......było inaczej,niż w ub.roku....dużo ludzi....gwar,tłok....ale i też..pogoda była inna....no lato....Kocham to miejsce....po prostu....tam jest pięknie.......i piękne wspomnienia z stamtąd mam....


W tamten upalnych dzień,miałam na sobie sukienkę dłuższą morelową,kapelusz oraz koturny sprzed kilku sezonów zielone,biżuteria...odrobinę srebra....bez makijażu,nie chciałam by spłynął mi po twarzy.....


J.Miedwie znajduje się w południowo-zachodniej części Pobrzeża Szczcińskiego na równinie Pyrzyckiej.Powierzchnia zwierciadła wody obejmuje 35km,2




w drodze nad jezioro....





Długość ponad 16 km..szerokość ponad 3 km.










KOCHAM KOCHAM KOCHAM!!!!








ŚWIETNY PLAC ZABAW I SIŁOWNIA NA POWIETRZU.....
















Piękne miejsce......warte obejrzenia...zatrzymania się w pobliskich pensjonatach....możliwość rozstawienia namiotów na tut.prywatnych obiektach...

4 komentarze:

  1. marzy mi się jakiś super wyjazd w ten długi weekend, jednak kompletnie nie mam pomysłu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Dario,nie ważne gdzie..ważne z kim.....na pewno coś wymyślisz....pozdrawiam!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).