sobota, 6 sierpnia 2016

95 Międzyzdroje,kapelusz i piórk

Międzyzdroje,kapelusz i piórka


Krótki pobyt w pięknym miasteczku położonym na wyspie Wolin nad Morzem Bałtyckim.które co roku w Lipcu gości znanych aktorów i nie tylko na Europejskim Festiwalu Gwiazd..i  już wiadomo.....że chodzi o miasteczko...Międzyzdroje...Pogoda nam nie dopisała...jednak udało nam się poleżeć na plaży,sprawdzić temperaturę wody,co nie którzy nawet spr.czy faktycznie woda jest słona....\ubrałam sukienkę,dekolt woda...jednak plecak na plecach..trochę zniekształcił..jej krój..sandałki bardzo wygodne,kolczyki piórka...by delikatnie powiewały na wietrze..kapelusz z all..chyba moja ostatnia miłość.......pokochałam kapelusze.....w następną podróż pojedzie ze mną inny..


Spacer po deptaku.....












PARK ZDROJOWY im.FRYDERYKA CHOPINA










taki widok nas zastał wchodząc na plażę.....










Widok dzieci...bezcenny.....a Ja....no cóż sama dawno również nie byłam nad morzem....



Kocham Was bardzo!!!


2 komentarze:

  1. Widać, że dobrze się bawiliście. Córeczka ma śliczną sukienusię.
    Pozdrawiam Cię Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu...Tak,dzieci super zadowolone...a to początek...jutro znowu w drogę,tym razem przed nami na początek Kraków..Serdecznie Cię pozdrawiam!!!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi bardzo miło,jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, Ciebie to nic nie kosztuje, a mi daje wielką motywację... Serdecznie dziękuję.. Pozdrawiam!!!

PRAWA AUTORSKIE
Zabrania się kopiowania oraz wykorzystywania zdjęć, oraz tekstów i ich fragmentów, bez mojej wiedzy i zgody (podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170).